Nowa subskrypcja Meta: Nie wpadnij w pułapkę!

Meta, znana z takich produktów jak Facebook i Instagram, wprowadziła w Europie opcję subskrypcji, która pozwala użytkownikom korzystać z ich serwisów bez reklam.

Na pierwszy rzut oka, brzmi to jak atrakcyjna oferta, ale jak zawsze, diabeł tkwi w szczegółach. Czy marketing nonprofit może ucierpieć na nowej subskrypcji Meta bez reklam?

Jeśli zdecydujesz się na tę subskrypcję, musisz być świadomy pewnych ograniczeń, zwłaszcza jeśli chodzi o reklamowanie się i zarabianie na reklamach.

Ograniczenia wynikające z subskrypcji

Jeśli wykupisz subskrypcję, nie będziesz już mieć dostępu do poniższych usług, ponieważ wymagałoby to wykorzystania Twoich informacji na potrzeby reklam:

Jeśli masz aktywne kampanie reklamowe to w momencie rozpoczęcia subskrypcji, zostaną one automatycznie wyłączone.

W przypadku twórców możliwość monetyzacji zostanie zablokowana, ale przychody uzyskane do dnia rozpoczęcia subskrypcji będą wypłacone.

Jakie reklamy możesz zamieszczać?

Korzystając z subskrypcji, możesz promować posty lub zamieszczać reklamy w imieniu strony, jeśli strona na Facebooku NIE JEST połączona z kontem na Instagramie, które korzysta z subskrypcji produktów Meta bez reklam.

Anulowanie subskrypcji

Jeśli zdecydujesz się zrezygnować z subskrypcji, zmiana ta zostanie wprowadzona dopiero na koniec bieżącego okresu rozliczeniowego.

Po tym, jak anulujesz subskrypcję i skończy się obecny okres rozliczeniowy, będziesz mógł znowu zacząć swoje kampanie reklamowe, tworzyć nowe i zarabiać na reklamach, jeżeli spełniasz odpowiednie warunki.

Tutaj znajdziesz wszystko szczegółowo opisane.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *